Зареєструйся та отримай -5% на перше замовлення

Каталог
собаки
кішки
вет аптека
Служба підтримки (запитання та відповіді)
Чи всі товари на сайті є у вас в наявності?

У нас є свій склад, і ми підтримуємо наявність ходових позицій, а частину товару беремо на замовлення у постачальників, орієнтуючись на їхню інформацію щодо залишків. У таких випадках зазвичай потрібно почекати день-два, в окремих випадках - до тижня. Крім того, ми завжди підбираємо максимально відповідну заміну товару, який з якихось причин дістати не виходить. За товарами, яких немає ні у нас, ні у постачальника, намагаємося вчасно показувати актуальну інформацію про наявність.

Я не хочу робити передоплату, оскільки не впевнений, що товар мені підійде (за розміром, зовнішнім виглядом та іншими причинами)

За правилами нашої компанії, товар який вимагають примірки (одяг, амуніція, засоби гігієни) ми не відправляємо післяплатою - виключно за передоплатою.

Ви можете повернути або замінити його (крім засобів гігієни), якщо він не підійшов за розміром, дизайном або іншими причинами. Повернення можливе за умови збереження товарного вигляду, упаковки, торгових бірок, наклейок тощо.

Мій вихованець через проблеми зі здоров'ям потребує ветеринарної дієти. Чи можу я отримати ветеринарну консультацію та підібрати відповідний корм та лікування?

У нашому штаті працюють висококваліфіковані менеджери, більшість із них має ветеринарну освіту. Ми із задоволенням проконсультуємо Вас та дамо рекомендації. Але просимо звернути увагу на те, що призначатися лікування має ветеринаром після огляду тварини та маючи результати всіх необхідних аналізів. Для безпеки та збереження здоров'я вашого вихованця, ми в телефонному режимі не призначаємо лікування.

Де знайти значення поняття або інгредієнта в складі корму або препарату?

Для зручності відвідувачів нашого сайту ми створили СЛОВНИК-ДОВІДНИК ТЕРМІНІВ І ВИЗНАЧЕНЬ ПОНЯТЬ які використовуються на нашому сайті.

 

нагору